sakit perut

Pantun Sakit Perut

Ada berbagai punca sakit perut yang biasa dialami oleh kebanyakan orang. Maksud aku di sini ialah sakit di sekitar perut. Hari ini entri blog Tehramuan.Com diisi dengan kisah sakit perut. Entri ini aku tulis beberapa hari lepas ketika aku sakit perut, tapi tak terlepaskan pula kerana aku yang asyik melepas. […]

Membazir Amalan Syaitan

“Awak, kek hari tu ada lagi tak?” “Rasanya ada lagi. Awak nak ke?” “Nak.” “Kejap ya, awak.” . . . “Eh, dah rosak la, awak. Dah tak boleh dimakan ni. Buang je la.” . . . “Mmm… sedap lagi ni. Tak rosak pun.” “Jangan makan, awak. Buang je la. Sakit perut […]

jobdirumah
Pantun
Share
Tweet
jobdirumah
KERJA SAMBILAN DENGAN PROGRAM JOBDIRUMAH
Pendapatan Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Klik Untuk Mendaftar

Kajang pak malau kajang berharga,
Isteri pak malau memang sweet;
Kenapa minyak perlu naik harga,
Kita kan negara pengeluar sawit.
pantun