pantun blogger

Cikgu, Murid Dan Blogger Yang Dikagumi

“Assalamualaikum semua.” “Waalaikumussalam, Cikgu.” “Cikgu BM awak bercuti hari ni. Saya diminta ganti kelas kamu. Siapa tak hadir hari ni sila angkat tangan.” Semua senyap. Tak ada satu pun tangan yang diangkat. “Semua hadir? Tak ada yang cuti? Ponteng?” “Ada, cikgu.” “Siapa tak hadir sila angkat tangan.” Senyap lagi. Ada yang dah […]

Pantun Blogger Malas

Beli berger sosnya pedas, Dimakan juga di tengahari; Jadi blogger kalau malas, Trafik tiada pengunjung lari.

Bukan Mamak Sentimental

Makan kuaci bersama-sama, Berbagi makan jangan tamak; UmmiKami seorang mama, Tentu bukan seorang mamak. Blog mamasentimental, bukan blog mamak sentimental. Ingat tu! Aku pernah lepaskan entri 10 Blog Terbaik Sepanjang 2013. Blog mamasentimental pula berada pada kedudukan pertama. Ya. Blog milik UmmiKami ini yang paling banyak menghantar trafik ke blog […]

Pantun Bulan Disember

Januari, Februari, Mac, April, Mei, Jun, Julai, Ogos, September, Oktober, November dan kini Disember. Bulan terakhir kita untuk tahun 2913 ini. Bulan depan kita dah masuk tahun baru 2014. Penggal persekolahan yang baru dan pastinya dengan azam baru. Liga M juga masuk musim baru. Hilang bulan berganti bulan, Hilang tahun […]

Apa Yang Dicari Blogger

Dalam dunia internet yang sangat lembap sempit ni, ada banyak perkara yang dicari oleh blogger. Dalam entri ni aku cuba senaraikan untuk kita pakat-pakat baca dan sama-sama fikirkan. Hanya apa yang sempat aku nampak. Setuju atau tidak, korang tulis dalam ruangan komen nanti. Harap-harap tak ada yang marah, ya? 1. […]

jobdirumah
Pantun
Share
Tweet
jobdirumah
KERJA SAMBILAN DENGAN PROGRAM JOBDIRUMAH
Pendapatan Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Klik Untuk Mendaftar

Kajang pak malau kajang berharga,
Isteri pak malau memang sweet;
Kenapa minyak perlu naik harga,
Kita kan negara pengeluar sawit.
pantun