kek

Tentang Dia

Entri ini aku tujukan khas kepada adik-adik kita yang telah selesai menduduki Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia [SPM] tahun 2011 ini. Mereka seperti kita, menamatkan alam persekolahan dengan membawa bersama pengalaman dan kenangan indah [pahit, manis, tawar, masin, masam, kelat, payau]. Jangan pula ada yang nangis guling-guling bila terkenangkan teman sejati zaman sekolah nanti. […]

Membazir Amalan Syaitan

“Awak, kek hari tu ada lagi tak?” “Rasanya ada lagi. Awak nak ke?” “Nak.” “Kejap ya, awak.” . . . “Eh, dah rosak la, awak. Dah tak boleh dimakan ni. Buang je la.” . . . “Mmm… sedap lagi ni. Tak rosak pun.” “Jangan makan, awak. Buang je la. Sakit perut […]

Biskut Mayat Dalam Banjir

Banjir sudah reda sekarang. Minggu ini cuaca nampaknya semakin baik. Kalau hujan pun hanya sekejap-sekejap sahaja. Risau juga kalau selalu hujan, perut asyik lapar minta diisi. Apalah agaknya yang menjadi makanan mangsa banjir minggu lepas. Mungkinkah hanya berbekalkan biskut mayat sahaja. Pernah dengar biskut mayat? Satu istilah orang-orang lama kampung […]

jobdirumah
Pantun
Share
Tweet
jobdirumah
KERJA SAMBILAN DENGAN PROGRAM JOBDIRUMAH
Pendapatan Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Klik Untuk Mendaftar

Kajang pak malau kajang berharga,
Isteri pak malau memang sweet;
Kenapa minyak perlu naik harga,
Kita kan negara pengeluar sawit.
pantun