Piala AFF Suzuki 2012 | Filipina Vs Singapura

Separuh Akhir Piala AFF Suzuki 2012 antara Filipina dan Singapura nampaknya berkesudahan dengan seri tanpa jaringan. Filipina melepaskan kelebihan bermain di tempat sendiri walau pun banyak melakukan serangan di separuh masa kedua.

filipina vs singapuraSelepas ini pada 12.12.12 Filipina akan bertandang ke Singapura, dan aku rasa mereka akan hadapi kesukaran nanti untuk menang. Bagi aku kedua-dua pasukan mempunyai peluang untuk menjaringkan gol. Banyak peluang sebenarnya, tapi semuanya sia-sia.

Malam besok 09.12.12 Harimau Malaya pula menjadi tuan rumah kepada Thailand. Apa yang aku harapkan hanyalah menang. Kelebihan bermain di tempat sendiri mesti digunakan oleh Harimau Malaya dengan sebaik mungkin.

TehrDemikian kisah 'Piala AFF Suzuki 2012 | Filipina Vs Singapura' untuk tatapan pembaca kali ini. Teruskan membaca kisah-kisah berkaitan yang lain. Penggemar pantun boleh dapatkan pantun @tehramuan di twitter.


12 Comments

  1. ohcikgu says:

    hemm..kena tengok esok ni. kena sokong habis-habisannn..
    ohcikgu baru je tulis kisah Sila hafal niat dan cara Mandi Wajib, Mandi Junub dan Mandi Hadas besar yang BETUL dan SAHMy Profile

  2. akubiomed says:

    Padang sintetik akan memberi masalah kepada pasukan Filipina nanti.
    akubiomed baru je tulis kisah Penyingkiran pertama Maharaja Lawak Mega 2012My Profile

  3. hatiputera says:

    Harap skuad harimau malaya menang besok.
    hatiputera baru je tulis kisah iPhone 5 Di Malaysia TibaMy Profile

  4. cmratu says:

    siapa yang menang ni?
    cmratu baru je tulis kisah Samsung Galaxy S3 RM799My Profile

  5. padin says:

    hehee, kalau Filipina masuk akhir pon cantik juga,
    runtuhkan ego player2 Singapore,
    tak boleh blah betul la keeper dia, rasa nak taji je banyak kali ekekee
    padin baru je tulis kisah Selesai SudahMy Profile

  6. Malam tadi kan? Kawe tak peduli langsung he he.. cuma pikirkan malam ni mcm mana nak tengok Harimau Malaya main sbb Man Utd pun main masa yg sama??????
    Dulu Lain Sekarang Lain baru je tulis kisah EPL This Week – Manchester United v Manchester CityMy Profile

  7. mie says:

    kita tunggu dan lihat…
    harap pasukan Malaysia tidak menghampakan…
    eehehehhe
    mie baru je tulis kisah AFF Suzuki Cup 2012: Malaysia VS ThailandMy Profile

  8. yas says:

    Seri yek sing vs Fil….malam ni turn mesia lak….taring dah tumpul wehhh….harap2 dgn taring tumpul tu leh la bubuh Thai dlu sblm lawan kt Thai lak nanti..
    yas baru je tulis kisah IPHONE 5 BLOGGER PALING HEBATMy Profile

  9. Malaysia pun tewas kepada Singapura gara-gara padang tiruan ni. Memang kelebihan lebih banyak kepada pasukan Singapura nanti.
    Hazmin Hamudin baru je tulis kisah Live Streaming Malaysia vs Thailand Piala AFF Suzuki 9 December 2012My Profile

  10. cik tom says:

    tgk keputusan mlm ni cne…heee
    cik tom baru je tulis kisah Bayaran Kelima dari SaysMy Profile

  11. fiezaradzi says:

    kita akan jumpa salah sorang dari dorang.. ameen..

    sapelah agaknya?
    fiezaradzi baru je tulis kisah Persaingan dan PermintaanMy Profile

  12. borink gak game ni..huhu..
    Jebeng Otai™ baru je tulis kisah Crepes Nutella Lebih Sedap Dari Crepes DurianMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Pantun
Share
Tweet
jobdirumah
KERJA SAMBILAN DENGAN PROGRAM JOBDIRUMAH
Pendapatan Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Klik Untuk Mendaftar

Kajang pak malau kajang berharga,
Isteri pak malau memang sweet;
Kenapa minyak perlu naik harga,
Kita kan negara pengeluar sawit.
pantun