Budak Ponteng Sekolah

ponteng sekolah

TehrDemikian kisah 'Budak Ponteng Sekolah' untuk tatapan pembaca kali ini. Teruskan membaca kisah-kisah berkaitan yang lain. Penggemar pantun boleh dapatkan pantun @tehramuan di twitter.


6 Comments

  1. azrinros says:

    Nampak gaya kena pasang cctv boleh rekod siapa yang melepak disini.
    azrinros baru je tulis kisah Simpan emas perlu ada matlamat yang jelasMy Profile

  2. Padin says:

    Memang nak kena budak ponteng sekolah ni! hehee
    Padin baru je tulis kisah Pengalaman Pindah Rumah BaruMy Profile

  3. Hero Borneo says:

    dah ponteng lepas tu merokok lagi..

    lagi semakin parah akhaknya
    Hero Borneo baru je tulis kisah Pesanan Irfan Khairi Untuk PeminatnyaMy Profile

  4. Oyong Ilham says:

    anak sekolah zaman sekarang memang sdh tak memiliki rasa malu lagi
    Oyong Ilham baru je tulis kisah Perjalanan Terberat Itu Adalah ke Mesjid, Benarkah ??? -My Profile

  5. linie says:

    pakej lengkap bila ponteng sekolah..

  6. Saya dulu zaman sekolah tak pernah ponteng sekolah, tapi tengok budak yang ponteng sekolah pun berjaya hari ini. Hehe
    Khairul Zamri baru je tulis kisah 5 Ways to Become an Online Shopping Pro in MalaysiaMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Pantun
Share
Tweet
jobdirumah
KERJA SAMBILAN DENGAN PROGRAM JOBDIRUMAH
Pendapatan Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Klik Untuk Mendaftar

Kajang pak malau kajang berharga,
Isteri pak malau memang sweet;
Kenapa minyak perlu naik harga,
Kita kan negara pengeluar sawit.
pantun